2017. március 24., péntek

2 hónappal a műtét után

A második hónapban már jelentősen sűrűbb lett a hajam a beültetett részeken, a donorterületeken pedig semmi nyoma a műtétnek, úgyszólván minden tökéletes. A hajam időközben megnőtt, úgyhogy voltam fodrásznál, aki jelentős mennyiséget vágott belőle (persze a beültetett területeket nem bántotta). Így most arányos az egész frizurám, jó látni, hogy egyáltalán nincs ott az a kopasz elülső terület, mint régebben.
Néhány barátomnak és kollégámnak is feltűnt a hajbeültetésem, hiszen egyre jobban lehet látni az új hajszálakat, én pedig szívesen válaszoltam a kérdéseikre, és mindenkinek - aki ilyenben gondolkodik - jó szívvel ajánlottam a HairHungary Klinikát. Nekem csak pozitív tapasztalatom volt velük. Nagyon várom már, hogy leteljen az 1-1,5 év, és láthassam milyen lesz a végleges frizurám. Az előjelek eddig mindenesetre biztatóak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése